Ստուգատեսի նպատակն է 2018 -2019 ուսումնական տարում սովորողների կողմից յուրացված քարտեղագրական հնարքների օգտագործման
ցուցադրությունը:
Ուսումնական տարվա ընթացքում սովորողները աշխատել են առցանց քարտեզագրման ծրագրով, որը հնարավորություն է տալիս քարտեզի վրա
կատարել տարատեսակ նշումներ և ավելացնել մեդիանյութեր(նկարներ, հղումներ):
Կարողությունների ցուցադրման դասի ընթացքում սովորողները ներկայացնում են առցանց քարտեզագրման ընթացքում իրենց ձեռք բերած կարողությունները, մասնավորապես՝ քարտեզի վրա կատարել տարատեսակ նշումներ, հաշվել ցանկացած հեռավորություն, հաշվել ցանկացած տարածքի մակերես:
Կարողությունների ցուցադրման դասի ընթացքում սովորողները ներկայացնում են առցանց քարտեզագրման ընթացքում իրենց ձեռք բերած կարողությունները, մասնավորապես՝ քարտեզի վրա կատարել տարատեսակ նշումներ, հաշվել ցանկացած հեռավորություն, հաշվել ցանկացած տարածքի մակերես:
Դասի ընթացքում սովորողներին
հանձնարավում է առաջադրանքներ, որոնց կատարման համար պետք են ձեռք բերած հմտությունները:
Առաջադրանքներ.
1. Հաշվել Սևանա լճի ամենալայն ու ամենանեղ հատվածների,
ինչպես նաև հյուսիս-հարավ ձգվածության երկարությունները
2. Հաշվել հետևյալ քաղաքների միջև եղած հեռավորությունը
ուղիղ գծով՝ Երևան-Թբիլիսի, Երևան-Իզմիր, Երևան-Մոսկվա, Երևան-Ստեփանակերտ, Երևան-Լոնդոն,
Երևան-Նյու Յորք
3. Քարտեզի միջոցով հաշվել հետևյալ տարածքների
մակերեսները՝ Երևան քաղաք, Հարավ-արևմտյան թաղամաս, Մայր դպրոց
4. ՀՀ տարբեր հատվածներում կարատված սեփական լուսանկարները
տեղադրել քարտեզի վրա:
0 Մեկնաբանություն:
Отправить комментарий