2025/10/29

Մենթորական աշխատանք

Մենթորական աշխատանքը իրականա


ցվում է կրթահամալիրի դասավանդողներ
Լուսինե Խաչատրյանի և Աննա Օհանյանի հետ: Առանցան միջավայրում հանդիպումները կազմակերպվում են սոցիալական ցանցերի միջոցով:

Ֆիզիկական միջավայրում հանդիպումները տեղի են ունենում երեքշաբթի և հինգշաբթի օրերի հիմնականում ավագ դպրոցի ակումբում և գրադարանում:

Մենթորական աշխատանքի հիմնական ուղղությունները

Դասավանդողների հետ տարվող աշխատանքների հիմնական ուղղությունը

·         ՏՀՏ հմտությունների զարգացում

·         Աշխատանք բլոգում և google հարթակում

·         Առարկայական ծրագրերի հետ ծանոթացում

·         Ուսումնական ճամփորդությունների կազմակերպում և ներառում

·         Դասավանդման մեթոդների կիրառություն

·         Ուսումանական նախագծերի կազմում, ուսումնական նյութերի փաթեթների ստեղծում

ՏՀՏ հմտություներն ու անհրաժեշտ ուսումնական գործիքները ներառում են այն հիմնական ծրագրերն ու կայքերը, որոնք օգտագործվում են ուսումնական պրոցսը կազմակերպելու համար: Մասնավորապես առացան քարտեզագրման ծրագիրը, որը կիրառելի է բոլոր տարիքային խմբերում: Դասերի կազամակերպման ժամանակ նաև օգտորգործելի են ոչ միայն նոր պատրատստվեղ այլ նաև  առցանց քարտեզներ, մասնավորապես ՀՀ-ի բնակչության, ՀՀ-ի բնական պաշարների և ՀՀ-ի էլեկտրակայանների քարտեզների հետ ծանոթացումները:  
Կիրավող ծրագրեի շարքում կառանձնացնեմ բնակչության սեռատարիքային բուրգի և բնակչության հիմնական ցուցանիշների առցանց ծրագրի և յուրացումը:

Մենթորական աշխատանքի ժամանակ պարբերակաբար կատրավում է դասավանդողների բլոգներում ուսումնական նյութերի փաթեթների մշակում ու տեղադրում, որը արտացոլվում է անընդհատ ավելացող ուսումնկական նյութերի տեսքով: Ուսումնական պրոցեսում կիրառելի է նաև google հարթակի տրված հնարավրությունները, մասնավորապես առցանց հարցումներ կազմակերպելու, կամ սովորողների հետազոտական աշխատանքնրը տեսանելի դարձնելու հարցում:

Մենթորական աշխատանքը դասավանդողների հետ սկսել ենք առարակայական ծրագրերի ներկայացումից, որի ընթացքում ծանոթացել ենք յուրաքանչյուր առարկայի դասավնադման ծրագրին ու պետական չափորոշչի պահանջներին: Արդեն յուրաքանչյուր առարկայի մասով նախանշելով տվյալ առարկայի վերջնական արդյունքները:

Մենթորական աշխտանքի շրջանականերում դասավանդողների հետ քննարկել ենք նաև ուսումնական ճամփորդությունների կարգը, կազմակերպման առանձնահատկությունները, ուսուցման կազմակերպումը ուսումնական ճամփորդությունների տեսքով: Այդ թվում միասինք ենք դիտարկել կրթահամալիրում կազմակերպվող մի շարք ճամփորդությունների օրինակով: Այս ընթացքում հնարավորություն ստեղծվեց դասավանդող Աննա Օհանյանին ընդգրկել եռօրյա ճամբարիային ծրագրում:

Մենթորական աշխատանքի կարևոր բաղդրիչներից է տարիների ընթացքում ստացված դասավանդման հմտություների փոխանցումը, որը այս պարագայում տեղի է ունեցել հնրավորիս գործնական ճանապարհով: Դասավանդողները ներկա են գտնվել դասերին, որից հետո հաջորդել է տվյալ դասերի վերլուծությունն ու քննարկումը:

Մենթորական աշխատանքի վերջնական արդյունքներից մեկը կարելի է դիտարկել դասանադողների բլոգներում հայտվող ուսումնական նյութերը, որոնք հետևողական աշխատանքի հետևանով վերածվում են ուսումնական փաթեթների:  

 

 


0 Մեկնաբանություն:

Отправить комментарий