2022/08/23

«Աշխարհագրություն» առարկայի պարտադիր ատեստավորման համար վերապատրաստման դասընթաց.

  • Առարկայի դասավանդման մեթոդիկա — 30 ժամ, 2 կրեդիտ
  • Հետազոտական աշխատանք կատարելու սկզբունքները-5 ժամ 3 կրեդիտ
  • Վերապատրաստվող խումբ՝ աշխարհագրության դասավանդողներ
  • Վերապատրաստող՝ Էմանուել Ագջոյան  (էլ․ հասցեն՝ e.agjoyan@mskh.am)
  • Անցկացման վայրը՝ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր- Աշխարհագրության լաբորատորիա։
  • Դասընթացի անցկացման ժամկետները՝ հոկտեմբերի 3-21։



Թեմա 1․ Ուսումնական առարկայի ուսուցման նպատակը և խնդիրները — 2 ժամ


«Աշխարհագրություն» կրթական ծրագրի նկարագրությունը, առանձնահատկությունները, կազմակերպումը:

Թեմա 2․ Խմբային աշխատանքի իրականացումը ուսումնական առարկայի ուսուցման ընթացքում — 3 ժամ

Խմբային աշխատանքներ
Համագործակցային նախագծեր
Ընտանեկան նախագծեր

Թեմա 3․ Լաբորատոր կամ գործնական, նախագծային աշխատանքների կազմակերպումը ուսումնական առարկայի դասերին — 5 ժամ

Նախագծային ուսուցում (նախագծերի տեսակները, նախագծին ներկայացվող պահանջներ, նախագծի կառուցվածք):
Ճամփորդությամբ ուսուցում (նպատակը, խնդիրները, կազմակերպումը, կազմակերպման կարգը)

Թեմա 4 Միջառարկայական կապերի օգտագործումը և ինտեգրված դասերի կազմակերպումը — 5 ժամ

Աշխարհագրություն+ բնագիտական առարկաներ
Աշխարհագրություն+ oտար լեզու, թարգմանություն
Աշխարհագրություն + ՏՀՏ
ճամփորդություններ, արշավներ
Ուսումնական ճամբարներ

Թեմա 5 ՏՀՏ օգտագործումը ուսումնական առարկայի դասարանական և արտադասարանային պարապմունքների ժամանակ — 5 ժամ

Բլոգային ուսուցում, բլոգավարություն (դասավանդողի, սովորողի բլոգին ներկաայցվող պահանջներ, դասավանդողի նախագծային փաթեթ, աշխատանքային նախագիծ)
MapHup քարտեզագրական ծրագրերի ծանոթություն, կիրառում   
Հեռավար ուսուցում
Առցանց պարապմունքներ

Թեմա 6 Ուսումնական առարկայի ուսուցման գործընթացում սովորողների արժեհամակարգի ձևավորումը — 2 ժամ

Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
Էկոլոգիական նախագծեր

Թեմա 7 Սովորողների ճանաչողական հմտություններ, գործնական կարողություններ ձևավորող և ստեղծագործական մտածողությունը զարգացնող առաջադրանքների կիրառումը — 2 ժամ

Ուսումնական նյութեր, ուսումնական նյութերին ներկայացվող պահանջներ
Մեդիագրադարան,  

Ֆլեշմոբյան առաջադրանքների փաթեթներ

Թեմա 8 Սովորողների ուսումնական գործունեության միավորային և ձևավորող գնահատումը — 3 ժամ

Ինքնագնահատում
սովորողի անհատական պլան
ստուգատեսներ, ցուցադրություններ, ցուցահանդեսներ, համերգներ, ֆլեշմոբներ

Թեմա 9․ Դասավանդման ժամանակակից մոտեցումները, մեթոդները և ռազմավարությունները ուսումնական առարկայի համատեքստում — 5 ժամ

«Սովորող-սովորեցնող» նախագիծ
անհատականացված ուսուցում, անհատական պլան ինքնակրթության նախագծեր
սովորողի ընտրությամբ գործունեություն

2․ Հետազոտական աշխատանք կատարելու սկզբունքները- 5 ժամ (այս ուղղությամբ աշխատանքը կարևորվում է վերապատրաստման ողջ ընթացքում), 3 կրեդիտ

Հետազոտական աշխատանքին ներկայացվող պահանջներ
Առաջարկվող թեմաներ․

  • Ուսումնական ճամփորդությունները՝ հայրենաճանաչություն
  • Քարտեզագրությունը՝ կարևոր հմտություն
  • Աշխարհագրությունը՝ սովորողի ընտրությամբ գործունեություն
  • Աշխարհագրությունը՝ սովորողի նախասիրությունների զարգացման բաց ակումբի գործունեություն
  • Կրթական փոխանակումները՝ աշխարհագրական բաց նախագծեր
  • Մարդը և նրա ապրելու միջավայրը՝ ուսումնասիրության նյութ
  • Ջերմոց լաբորատորիան՝ ուսումնական բաց հարթակ
  • Տնտեսական աշխարհագրությունը՝ մերօրյա խնդիրների հիմք
  • Ջրոլորտ․ խնդիրներ

Օգտագործված գրականություն և էլեկտրոնային ռեսուրսներ

Վերապատրաստվողներ՝ լրացվում է

Հաշվառման մատյան` կլրացվի

Ամփոփումներ 

0 Մեկնաբանություն:

Отправить комментарий