Յուրքանչյուր ուսումնական ճամբար ունի իր առանռձնահատկությունը և 2021-2022 ուսումնական տարվա ճամբարը ևս բացառություն չէր: Չնայած նախորոք հրապակված ծրագրից ճամբարային գործունեության ընթացքում եղան փոքրիկ շեղումներ, սակայն ընդհանուր առամամբ ճամբարային գործունեությունը կարծում եմ հաջողվեց:
Ինչպես և պալանավորված էր ձմեռային մարզական խաղերի շրջանակում սովորողների հետ մեկ ամբողջական օր անց կացրին սահադաշտում: Նույն ձմեռային խաղերի ընթացքում նաև հաջողվեց կազմակերպել դեպի ջրվեժի անտառպարկ ձմեռային խաղերով հագեցած օրը, որը նաև համատեղվեց Գիտության ու տեխնիկայի թանգարան այցելությամբ: Ընթացքում ակտիվ մասնակություն ունեցանք նաև սեղանի թենիսի ու վոլեյբոլի խաղերի ընթացքում:
Չնայած ժամանակի հագեցած լինելուն սովորողների մի խումբ բաց դասեր անց կացրել իրենց կրտսեր ընկերների համար՝ յուրովի բացահայտելով տիեզերքը 5-6 տարեկան սովորողների համար: Փոքր խմբով նաև հնարավորություն եղավ կարևոր ու արդյունավետ դասեր անց կացնել աստղացուցարանում:
Ձմեռային ճամբարի ընթացքում նախատեսված էր անց կացնել նաև ինտելեկտուալ խաղերի մրցաշար, սակայն հաշվի առնելով առաջին խաղի գրանցված արդյունքը, ինչպես նաև սովորողների աննախադեպ ոգևորությունը, մրցաշարը կազմակերպվեց երկու անգամ: Արդյունքները ավելի էին քան ակնկալվում էին: Մի շարք սովորողների խնդրանքով միրցաշարը կունենա շարունակական բնույթ:
Ձմեռային ճամբարը ուղեկցվեց նաև բնագիտատեխնիկակն ստուագտեսի աշխատանքների ակտիվ մասկանցությամբ, որի արդյունքները ներկայացված են ստուգատեսի բլոգում:
Ձմեռային ճամբարի ընթացքում սովորողների հետ դիտեցինք և քննարկեցինք ֆիլմեր, որոնցից երկրորդը հենց սովորողների նախաձեռնությամբ և առաջարկությամբ:
Ձմեռային ճամբարը ուղեկցվեց նաև բնագիտատեխնիկակն ստուագտեսի աշխատանքների ակտիվ մասկանցությամբ, որի արդյունքները ներկայացված են ստուգատեսի բլոգում:
Ձմեռային ճամբարի ընթացքում սովորողների հետ դիտեցինք և քննարկեցինք ֆիլմեր, որոնցից երկրորդը հենց սովորողների նախաձեռնությամբ և առաջարկությամբ:
Փոքր ինչ չափազանցություն կլինի համարել այս ճամբարային գործունեությունը իդեալական, սակայն կարևոր ձեռք բերումը կարելի է համար այն, որ հստակ ընդգծվում է հաջորդ ուսումնական ճամբարի անելիքների ուղղությունները:
0 Մեկնաբանություն:
Отправить комментарий