Դեպի Լոռի եռօրյա ուսումնական ճամփորդության կարևորագույն բաղադրիչներից է հանքարդյունաբերության ազդեցության ուսումանասիրությունը շրջակա միջավայրի վրա։ Այդ նպատակով սովորողները ուսումնասիրում են տվյալ ոլորին առանչվող խնդիրները, ծանոթանում իրենց բլոգներում արտահայտում են իրնեց կարխիքներն ու պատկերացումները՝ առանձին դեպքերում հանդես գալիս առաջարկություններով։ Մինչ նախապատրաստական աշխատանքները սովողներին ներկայացվել են «ՀՀ կոտրվող ողնաշարը» և «Ամուլ Սար-պետության բնանտարբերությունը» ֆիլմերը։ Սովորղները ծանոթացել են թեմային առնչվող նյութերին 1 2 3։ Հաջորդ փուլում ծանոթացել են եռօրյա ճամփորդության նախագծին ու երթուղիներին։
Որից հետ ներկայացրել են բլոգներում կատարված աշխատանքները։
Անդրեասյան Օֆելյան անրադառնում է ընդանուր Հայաստանում հանքարդյունաբերության խնդիրին՝ առանձնացնելով դրա բոլոր հետևանքները։ Դավիթ Գրիգորյանը անրադառնում է Հայստանում գործող փակ և բաց պոչամբարների տխուր վիճակագրությանը։
Իհարկե հանքարդյունաբերության թեման չեր կարող շրջանցել Ամուլ սարի թեման, քանի օր վերջերս հանքի շահագործման մասին հուշագիր ստորագրվեց։ Միլենա Քամալյանն ու Անահիտ Հովսեփյանը ներկայացոմ ենայն անհրաժեշտ քայլերը, որոնք կարող են որոշակիորեն դրական ազդեցություն ունենալ Ամուլ Սարի շահագործման դեպքում։
0 Մեկնաբանություն:
Отправить комментарий