Ճամբարի նպատակները․
· ծանոթացում կեսնաբազմազանության պահպանման կենտրոնի գործունեությանը,
· տարածքի հայրենագիտության ուսումնասիրություն,
· էկոտուրիզմի զարգացման հնարավորության ուսումնասիրություն,
· էկոտուր 2025-ի շրջանակներում անելիքների քննարկում,
· ուսումանական ֆիլմերի դիտում, քննարկում,
· «Վայրի բնության և մշակութային արժեքների պահպանման հիմնադրամ»-ի հետ
համագործակցության ամրապնդում։
Ճամփորդության
հայրանագիտական բաղադրիչներ․
· Մարզպետունու ամրոց-Տապի բերդ, Խոր Վիրապ
Ճամփորդության
բնապահպանական բաղադրիչներ․
·
Վեդի գետ ու
կառոցվող ջրամբար,
·
Վայրի
կենդանիների պահապանության կենտրոններ,
·
Խոսրովի արգելոցի
հարող տարածք։
· «Խոր Վիրապ» արգելոց
· «Հրեշտակների ձոր»
Նախապատրաստական
փուլ
Օր
առաջին-25.10.2024
9:00-մեկնում
Մայր դպրոցից
10:30-Կանգառ Խոր
Վիրապում
11։30 «Հրեշտակների ձոր»
12:30-Այցելություն Վեդիի ջրամբար
13:30-14:00-Ալցելություն Մարզպետունու ամրոց:
14։30-17։00
ծանոթացում «Վայրի բնության ու մշակութային արժեքների պահապանության հիմնադրամի»
գործունեությանը, բաց դասեր, ինտերակտիվ խաղեր։
19:00-19:30
ընթրիք 20:00-22:00 «Վայրի
առևտուր» ֆիլմի դիտում,
քննարկում
22:00-23:00 օրվա
ամփոփում
23:00-ից քուն
Օր երկրորդ
26.10.2024
9:00-9:30
նախավարժանք
9:30-10:00
նախաճաշ
12։00-14։00 ծանոթացում «Վայրի բնության ու մշակութային արժեքների պահապանության հիմնադրամի» գործունեությանը, բաց դասեր, ինտերակտիվ խաղեր։
15:00-15:30 ճաշ
17:00-19:00 կլոր սեղան քննարկումներ «էկոտուր 2025»-ի գործունեության շրջանակներում
19:00-19:30-
ընթրիք 20:00-22:00 «Սևան
Էկովեթինգ» ֆիլմի դիտում,
քննարկում
Օր երրորդ 27.10,2024
8:30-9:00 վերկաց
9:00-9:30 նախավարժանք
9:30-10:00 նախաճաշ
10:00-12:00 Ճամբարային գործունեության
ամփոփում, ճամբարային գոտու հանձնում։
13:00 ճաշ
14:00 վերադարձ
Ծրագիր իրականացվում է «Մխիթար
Սեբաստացի» կրթահամալիր և «Վայրի բնության ու մշակութային արժեքների պահպանության»
հիմանադրամի համագործակցության արդյունքում։
Ճամբարի մասնակցության արժեքը 7000
դրամ յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով։
Գիշերակացը տրամադրվում է Ուրցաձորի
կեսնաբազմազանության պահպանման կենտրոնի կողմից, տրանսպորատային ծախսերը՝
կրթահամալիրի մասնակի աջակցությամբ սնունդը ՝ ծնողների աջակցությամբ։
Պատասխանատուներ Էմանուել Ագջոյան, Իրինա Ապոյան
Մասնակից սովորողներ
0 Մեկնաբանություն:
Отправить комментарий