- Առարկայի դասավանդման մեթոդիկա — 30 ժամ, 2 կրեդիտ
- Հետազոտական աշխատանք կատարելու սկզբունքները-5 ժամ 3 կրեդիտ
- Վերապատրաստվող խումբ՝ աշխարհագրության դասավանդողներ
- Վերապատրաստող՝ Էմանուել Ագջոյան (էլ․ հասցեն՝ e.agjoyan@mskh.am)
- Անցկացման վայրը՝ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր- Աշխարհագրության լաբորատորիա։
- Դասընթացի անցկացման ժամկետները՝ հոկտեմբերի 3-21։
Թեմա 1․ Ուսումնական առարկայի ուսուցման նպատակը և խնդիրները — 2 ժամ
«Աշխարհագրություն» կրթական ծրագրի նկարագրությունը, առանձնահատկությունները, կազմակերպումը:
Թեմա 2․ Խմբային աշխատանքի իրականացումը ուսումնական առարկայի ուսուցման ընթացքում — 3 ժամ
Խմբային աշխատանքներ
Համագործակցային նախագծեր
Ընտանեկան նախագծեր
Թեմա 3․ Լաբորատոր կամ գործնական, նախագծային աշխատանքների կազմակերպումը ուսումնական առարկայի դասերին — 5 ժամ
Նախագծային ուսուցում (նախագծերի տեսակները, նախագծին ներկայացվող պահանջներ, նախագծի կառուցվածք):
Ճամփորդությամբ ուսուցում (նպատակը, խնդիրները, կազմակերպումը, կազմակերպման կարգը)
Թեմա 4․ Միջառարկայական կապերի օգտագործումը և ինտեգրված դասերի կազմակերպումը — 5 ժամ
Աշխարհագրություն+ բնագիտական առարկաներ
Աշխարհագրություն+ oտար լեզու, թարգմանություն
Աշխարհագրություն + ՏՀՏ
ճամփորդություններ, արշավներ
Ուսումնական ճամբարներ
Թեմա 5․ ՏՀՏ օգտագործումը ուսումնական առարկայի դասարանական և արտադասարանային պարապմունքների ժամանակ — 5 ժամ
Բլոգային ուսուցում, բլոգավարություն (դասավանդողի, սովորողի բլոգին ներկաայցվող պահանջներ, դասավանդողի նախագծային փաթեթ, աշխատանքային նախագիծ)
MapHup քարտեզագրական ծրագրերի ծանոթություն, կիրառում
Հեռավար ուսուցում
Առցանց պարապմունքներ
Թեմա 6․ Ուսումնական առարկայի ուսուցման գործընթացում սովորողների արժեհամակարգի ձևավորումը — 2 ժամ
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
Էկոլոգիական նախագծեր
Թեմա 7․ Սովորողների ճանաչողական հմտություններ, գործնական կարողություններ ձևավորող և ստեղծագործական մտածողությունը զարգացնող առաջադրանքների կիրառումը — 2 ժամ
Ուսումնական նյութեր, ուսումնական նյութերին ներկայացվող պահանջներ
Մեդիագրադարան,
Ֆլեշմոբյան առաջադրանքների փաթեթներ
Թեմա 8․ Սովորողների ուսումնական գործունեության միավորային և ձևավորող գնահատումը — 3 ժամ
Ինքնագնահատում
սովորողի անհատական պլան
ստուգատեսներ, ցուցադրություններ, ցուցահանդեսներ, համերգներ, ֆլեշմոբներ
Թեմա 9․ Դասավանդման ժամանակակից մոտեցումները, մեթոդները և ռազմավարությունները ուսումնական առարկայի համատեքստում — 5 ժամ
«Սովորող-սովորեցնող» նախագիծ
անհատականացված ուսուցում, անհատական պլան ինքնակրթության նախագծեր
սովորողի ընտրությամբ գործունեություն
2․ Հետազոտական աշխատանք կատարելու սկզբունքները- 5 ժամ (այս ուղղությամբ աշխատանքը կարևորվում է վերապատրաստման ողջ ընթացքում), 3 կրեդիտ
Հետազոտական աշխատանքին ներկայացվող պահանջներ
Առաջարկվող թեմաներ․
- Ուսումնական ճամփորդությունները՝ հայրենաճանաչություն
- Քարտեզագրությունը՝ կարևոր հմտություն
- Աշխարհագրությունը՝ սովորողի ընտրությամբ գործունեություն
- Աշխարհագրությունը՝ սովորողի նախասիրությունների զարգացման բաց ակումբի գործունեություն
- Կրթական փոխանակումները՝ աշխարհագրական բաց նախագծեր
- Մարդը և նրա ապրելու միջավայրը՝ ուսումնասիրության նյութ
- Ջերմոց լաբորատորիան՝ ուսումնական բաց հարթակ
- Տնտեսական աշխարհագրությունը՝ մերօրյա խնդիրների հիմք
- Ջրոլորտ․ խնդիրներ
Օգտագործված գրականություն և էլեկտրոնային ռեսուրսներ
- ՀՀ օրենքը Հանրակրթության մասին
- Հանրակրթության պետական չափորոշիչ
- Հերթական ատեստավորման ենթակա ուսուցիչների օրինակելի ծրագիր
- «Դպիր» ամսագիր
- MSKH.am-ի ռեսուրսներ
- Հեղինակային մանկավարժության լաբորատորիայի բլոգ
- ՏՀՏ լաբորատորիայի բլոգ
- Կրթահամալիրի մասնագիտական խմբերի բլոգները
- Մեդիագրադարան
- «ԿԶՆԱԿ» հիմնադրամ
Վերապատրաստվողներ՝ լրացվում է
Հաշվառման մատյան` կլրացվի
Ամփոփումներ
0 Մեկնաբանություն:
Отправить комментарий