Հեռավար ուսուցման ժամանակաշրջանն համընկավ առաջին կիսամյակի ավարտի հետ, ուստի բնական էր , որ առացանց ուսուցման հիմնական ուղղություն ուսումնական տարին ամփոփելն ու կիսատ աշխատանքներն ավարտելն էր: 11-րդ դասարանցիների մեծ խումբ բարեհաջող ավարտեցհաձնարարված առաջադրանքը, մի ամբող առաջադրանք կատարելով, գրեթե ինքնուրույն՝ սակավաթիվ հարցեր հղելով: Ներկայացնեմ առավել հաջող աշխատանքները (1, 2, 3 4): Ցավոք սրտի առաջադրանքի երկրորդ մասը, որը ուղղված էր նոր կիսամյակում Բնօգտագործումն ու բնապահպանությունը ՀՀ-ում թեմայի նախապատրաստմանը, սովորողների կողմից ունեցավ քիչ արձագանք (1 2):
Փոքր-ինչ պակաս էր նաև 9-րդ դասարանցիների արձագանքը, այս տարիքային խմբի համար աշխատանքը ուղղված էր ՀՀ բնակչություն թեման ամբողջացնելու ու փոքրիկ վերլուծական ախատանք կատարելուն ( 1 2 3, ևս մի քանի սովորողներ ուղարկել են էլ հասցեով):
12-րդ դասարանի սովորողների համար կազմվել են հարցաշարեր, որոնք ուղղավծ էր ավարտական քննությունների նախապատրաստվելուն, սակայն գրեթե արձագանքներ չեն եղել:
7-րդ դասարանցիների համար կազմվել էր ամփոփիչ հարցաշար, որն ուղաված էր անցած թեմաներն ամփոփելուն: Արձագանքել է 33 սովորող
8-րդ դասարանցիների համար կազմվել էր ամփոփիչ հարցաշար, որն ուղաված էր անցած թեմաներն ամփոփելուն: Արձագանքել է 23 սովորող
Փոքր-ինչ պակաս էր նաև 9-րդ դասարանցիների արձագանքը, այս տարիքային խմբի համար աշխատանքը ուղղված էր ՀՀ բնակչություն թեման ամբողջացնելու ու փոքրիկ վերլուծական ախատանք կատարելուն ( 1 2 3, ևս մի քանի սովորողներ ուղարկել են էլ հասցեով):
12-րդ դասարանի սովորողների համար կազմվել են հարցաշարեր, որոնք ուղղավծ էր ավարտական քննությունների նախապատրաստվելուն, սակայն գրեթե արձագանքներ չեն եղել:
7-րդ դասարանցիների համար կազմվել էր ամփոփիչ հարցաշար, որն ուղաված էր անցած թեմաներն ամփոփելուն: Արձագանքել է 33 սովորող
8-րդ դասարանցիների համար կազմվել էր ամփոփիչ հարցաշար, որն ուղաված էր անցած թեմաներն ամփոփելուն: Արձագանքել է 23 սովորող
0 Մեկնաբանություն:
Отправить комментарий