Նախագծի նպակն է սովորողների հետ պարզել առօրյայում օգտագործվող ջրի ծավալները, հաշվի առնելով օգտագործվող սննդամթերքը, հիմանկանում
օգտագործվող նյութերը, սպառվող էլեկտրաեներգիան և այլն: Նախագծի ընթացքը սովորողները հաշվարկում եմ իրենց կողմից սպառնող
սննդամթերքի, կենցաղային իրերի ու էներգիայի քանակը, այնուհետև և փորձում են ճշտել դրանց յուրքանչյուրի վրա ծախսվող ջրի
քանակությունը: Այնուհետև սովորողների մասնակցության նկարահանվում
այս ամենի մասին պատմող ուսումնական ֆիլմ:
Նախագծի արդյունքը-սովորողները ձեռք են բերում բավականին մեծ
տեղեկատվական բազա, նկարահանում են ուսումնական ֆիլմ, որը
ծառայելու է որպես ուսումնականնյութ և ներկայացվելու է ամենամյա
ստուգատեսերին:
Նախագիծն նախատեսվում է իրականացնել 10 և11-րդ դասարանի սովորողների հետ
օգտագործվող նյութերը, սպառվող էլեկտրաեներգիան և այլն: Նախագծի ընթացքը սովորողները հաշվարկում եմ իրենց կողմից սպառնող
սննդամթերքի, կենցաղային իրերի ու էներգիայի քանակը, այնուհետև և փորձում են ճշտել դրանց յուրքանչյուրի վրա ծախսվող ջրի
քանակությունը: Այնուհետև սովորողների մասնակցության նկարահանվում
այս ամենի մասին պատմող ուսումնական ֆիլմ:
Նախագծի արդյունքը-սովորողները ձեռք են բերում բավականին մեծ
տեղեկատվական բազա, նկարահանում են ուսումնական ֆիլմ, որը
ծառայելու է որպես ուսումնականնյութ և ներկայացվելու է ամենամյա
ստուգատեսերին:
Նախագիծն նախատեսվում է իրականացնել 10 և11-րդ դասարանի սովորողների հետ
0 Մեկնաբանություն:
Отправить комментарий