«Բնականակ
ռեսուրսների տեղաբաշխումը» նախագծի իրականացման ժամանակն սովորողները արդեն հասցրել
են ծանոթանալ ուրվագծային քարտեզով աշխատելու հմտություններին, արձանագրելով նաև նախագծի
կազման ժամանակ ակնկալվող արդյուքները՝ աշխարհի տարածականության պատկերացում, քարտեզի
ընթերցման հմտությունների զարգացում, քարտեզագրական պայմանկան նշանների կիրառում, աշխարհաճանաչողություն:
Շարունակելով
վերոհիշյալ նախագծում մատնանշված արդյունքերն ամապնդելու ու դրանք զարգացնելու անհրաժեշտությունը
շարունակում ենք ուսումնական քարտեզների կազման նախագշերը դրանք զուգակցելով նոր նյութերի
ուսումնասիրության հետ: Քանի որ աշխարհագրության լեզուն համարվում է քարտեզը ուստի
սովորողի կողմից կազված քարտեզ դիտարկվում է ոչ միայն որպես նախագծի արդյունք, այլ
նաև ցույց է տալիս սովորողի կողմից նոր նյութի յուրացվածության աստիճանը:
Քատեզներով
աշխատանքներ ներառում են հետևյալ թեմաները
·
Բնակչության վերարտադրությունը
·
Աշխարհի բնակչության ռասսայական, կրոնական և ազգային կազմը
·
Աշխարհի պետությունների խմբավորումը
0 Մեկնաբանություն:
Отправить комментарий