- Աշխարհում ՀՀ-ի տեղի և դիրքի ճանաչումն ու գնահատումը
- ՀՀ բնակլիմայական պայմանների գնահտումն ու դրանց ռացիոնալ օգտագործումը
- ՀՀ-ի հասարակական կյանքի վրա աշխարհագրական գործոնների դերի բացահայտումը:
- ՀՀ-ի տարածքային առաձնահատկությունների ուսումնասիրությունը
- ՀՀ-ում առկա մի շարք խնդիրների մասին պատկերացումների կազմումը
Դասընթացի խնդիրները
- Սովորողների գիտելիքներն ամբողջացումն և գործնական կիրառության զարգացումը
- Աշխարհում ու տարածաշրջանում ՀՀ-ի դերի գիտակցում
- Տարբեր աղբյուրներից օգտվելու հմտությունների զարգացումը
- Աշխարհագրական գիտելիքների ամբողջացումը կոնկրետ ՀՀ-ի օրինակով
- Բնական և հասարակական երևույթների տեղաբաշխման օրինաչափությունների գնահատումը ՀՀ-ի օրինակով:
- Թվային քարտեզներով աշխատելու հմտությունների զագացումն ու գործնական կիրառությունը
- Սովորողների մոտ վերլուծական մտքի զարգացումը
Ուսումնական դպրոցեսի կազմակերպումը
Ուսումանական դպրոեցսը կազմակերպվում
է բլոգում տեղադրված ուսումնական առաջադրանքների ու հրապարակված նախագծերի հիմնա վրա:
Սովորողը իր աշխատանքների վերջնական արդյունքը հրապարկում է իր բոլգում, որի հիման
վրա տեղի է ունեն սովորողի գնահատումը: Սովորողը գնահատվում է 10 բալանոց համակարգով,
որը ամփոփում է սովորողի գորխունեության բոլոր ձևերը
Ուսումնական միջավայր
Առանձնացվում է ուսումանկան միջավայրի երկու տեսակ՝ ֆիզիկական և մեդիամիջավայր:
Որպես ֆիզկական միջավայր կարող են ծառայել
դասարանը, բաց ուսումնական լաբորատորիան, թանգարանը, բնական ցանկանած միջավայրը, թանգարանը
և այլն:
Մեդիամիջավայրը ներառում է սովորողի
և դասավադողի ուսումնական բլոգերը, թվայնացված դասագրքերը, դասանադողի կողմից առանձնացված
համցանցային ռեսուրսները, տարբեր այլ ուսումանականան ծրագրերը, թվայնացված քարտեզները
և այլն:
Բովանդակություն
0 Մեկնաբանություն:
Отправить комментарий